28 marca 2011

Pasta twarogowo-bananowa

Dzisiaj moja mała propozycja na pyszne śniadanie, kolacje.. a może nawet deser ? Jak kto woli. Pasta smakuje dobrze zarówno sama jak i z pieczywem czy waflami ryżowymi.
Pasta twarogowo- bananowa
Składniki:

- 100 g twarogu (chudego)
- 2 łyżeczki jogurtu naturalnego
- 1 dojrzały banan
- łyżeczka miodu ( jeśli lubimy bardzo słodkie)

Wszystkie składniki zagnieść ze sobą. W razie trudności z zagniataniem, lub gdy twaróg jest bardzo suchy można dodać jogurtu. Oczywiście proporce można dowolnie zmieniać. Ja podałam składniki na jedną porcję jaką jadam. ; )

2 komentarze:

  1. uwielbiam takie smaki.szczególnie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam do czegoś takiego miodu nie trzeba, banan swoją słodyczą sam się broni :) Na chlebek takiej pasty jeszcze nie robiłam, za to często dodaje coś takiego do owsianki lub innych zup mlecznych na śniadanie

    OdpowiedzUsuń