7 maja 2011

Koktajl Truskawkowy

Szklanka koktajlu na kolację, coś co uwielbiam. Koktajle właściwie lubię pić o każdej porze. A ten, na który mój przepis przedstawiam poniżej, mogę pić cały rok. ; ) Proszę wybaczyć jakość zdjęcia .

Koktajl truskawkowy
składniki : ( na 1 porcję)

- miseczka truskawek ( dałam mrożone)
- małe opakowanie jogurtu naturalnego ( 150 lub 125 g )
- 1/2 łyżeczki lub cała,  miodu do smaku.

Wszystko zmiksować. Gotowe ; )
Przepis czysto teoretyczny. Można wzbogacić koktajl otrębami, miód zastąpić cukrem ( ja cukru nie używam), zamiast jogurtu dać kefir. Ilość składników też według uznania. Ja podaję proporcje przybliżone na koktajl jak dla mnie idealny ; )

3 komentarze:

  1. KOktajl truskawkowy to jest coś, co lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam nie trzeba truskawek w ogóle dosładzać, UWIELBIAM ich lekko kwaskowy smak... Nie mogę się doczekać lata :) Chętnie bym taki koktajl wypiła np. z płatkami owsianymi na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha. Ja dzisiaj miałam świeże truskawki i zjadłam cała michę bez niczego ;)

    OdpowiedzUsuń