2 kwietnia 2011

Pełnoziarniste Spaghetti z sosem brokułowym

Miałam bardzo fajny pomysł na spaghetti z brokułami.. Niestety ja , jak to ja musiałam sobie brokuły rozgotować no i jeszcze brak w domu kilka składników. Wyszło coś takiego jak poniżej. Banalne danie.
Mi smakowało ; )

Spaghetti z sosem brokułowym
składniki:

- makaron spaghetti - tyle ile zamierzamy zjeść ( ja wzięłam pełnoziarnisty)
- ok. 200 g brokułów
- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- łyżeczka oliwy
- sól, pieprz do smaku

Gotujemy brokuły. Gotujemy Makaron. Brokuły kroimy na cząstki wrzucamy do rondelka z oliwą.Dodajemy jogurt naturalny i wodę z gotującego się makaronu tak by sos miał pożądaną  konsystencję. Doprawiamy do smaku. Ugotowany makaron odcedzamy i przekładamy do rondelka z sosem. Mieszamy i trzymamy przez chwilę na ogniu. Przekładamy na talerz .. i można zajadać ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz